
Speaker
Olivier Sibony
Olivier Sibony is a professor, author and advisor specializing in the quality of strategic thinking and the design of decision processes. Olivier is Professor of Strategy at HEC Paris. He is also an Associate Fellow of Saïd Business School in Oxford University, and has taught at London Business School, Ecole Polytechnique, ENA, IE Madrid, and other institutions.
Previously, he spent 25 years with McKinsey & Company in France and in the U.S., where he was a Senior Partner. There, he was, at various times, a leader of the Global Strategy Practice and of the Consumer Goods & Retail Sector.

Speaker
Sally Khallash, Behavioural Strategy
Sally Khallash har arbejdet med adfærdsøkonomi og beslutningsteori i en årrække, blandt andet som underviser på Harvard og CBS. Hun har en baggrund som strategikonsulent og forretningsudvikler i privat og offentlig regi, hvor hun har arbejdet med en række multinationale virksomheder samt nationale og overnationale institutioner.
Sally er ligeledes CEO i Behavioural Strategy og forfatter til flere bøger om adfærdsøkonomi og beslutningsstrategi. Sally er Cand.Scient.Pol., forskningskonsulent ved Oxford Universitet og i gang med en MPA ved Harvard Kennedy School. I 2012 blev Sally udnævnt af Berlingske som Top100 talent i 2012 og som Marshall Memorial Fellow i 2013.

Speaker
Daniel Aunvig, Microsoft
Daniel Aunvig er lead for Microsofts Data & AI forretning i Danmark. Daniel har tidligere været direktør i SAS Institute både i Norden samt 3 år i Australien & New Zealand.

Speaker
Tim Frank Andersen
Tim Frank Andersen har arbejdet inden for det digitale område i over 25 år. Bl.a. som medstifter af de digitale bureauer: Networkers, Framfab og In2media, der blev købt af KMD i 2017.
Tim har mere end 20 års erfaring med at udvikle succesfulde digitale strategier og virksomhedsinnovation strategier for en lang række af Danmarks største virksomheder. Desuden har han arbejdet med digitale brandstrategier for internationale virksomheder som Mars, Kellogg´s, Nike og Unilever.
Han har desuden skrevet bøgerne "Mærkevarer på Internettet" og ”10 digitale strategier”.

Speaker - Leading people
Lars Sander Matjeka
Lars Sander Matjeka har en solid ledelseserfaring fra dansk erhvervsliv, hvor han bl.a. har været marketing- og kommunikationsdirektør i it-branchen og senest adm. direktør i en medievirksomhed. Gennem alle årene har han bevæget sig i stærkt kommercielle virksomheder, hvor fokus har være transformation, digitalisering, kulturændring, vækst og udvikling.
I dag er Lars bestyrelsesmedlem i Inspari, Sixt Denmark, Goodtalks og VL. Samtidig fungerer han som strategisk rådgiver for bestyrelser og direktioner, er foredragsholder og klummeskribent i Finans.

Speaker - Leading business
Philip Franz Béla Hoyos, Energinet
Philip Franz Béla Hoyos fra Energinet, kommer med en bred erfaring inden for både det offentlige og private, da han de seneste 10 år har arbejdet, som konsulent med fokus på data drevet værdiskabelse i både dansk og udenlandsk erhvervsliv.
I sin rolle som Head of Data i Energinet, har Philip fokuseret på at øge anvendelsen af data for at understøtte beslutningskraft, innovation og digitalisering i Energinet, for her igennem at bruge data til at hjælpe til den grønne omstilling.

Speaker
Mads Korsgaard & Andreas Refsgaard
Mads Korsgaard er psykolog med speciale i mekanismerne bag kreativitet og innovation.
Andreas Refsgaard er digital kunstner med en kreativ tilgang til kunstig intelligens. Har undervist som ekstern lektor på Aarhus Universitet, Pratt Institute, Kolding Designskole, Danmarks Medie- og Journalisthøjskole, Design Academy Eindhoven, Kunstakademiets Arkitektskole og mange flere.

Datapanelet
Rikke Zeberg,
Dansk Industri
Som branchedirektør og chef for digitaliseringspolitik i Dansk Industri står Rikke Zeberg i spidsen for erhvervslivets bidrag til den fortsatte digitalisering af det danske samfund.
Med en fortid som øverste chef for Digitaliseringsstyrelsen har Rikke Zeberg haft ansvaret for blandt NemID, afløseren MitID samt smittesporingsappen, så Rikke kommer i den grad til Data Day med viden om digitalisering - både strategisk og i praksis.

Speaker - Leading business
Rasmus Brogaard, Dansk Industri
Rasmus Brogaard Hede fra Dansk Industri kommer med erfaring fra både det private og offentlige, bl.a. som programleder og interim IT Manager.
Rasmus bruger sine erfaringer til transformere it-organisationer til at fungere som forretningspartnere med data og nye forretningsmodeller, der muliggør B2B online handel og markedspladsintegration. Med en baggrund fra Valcon og Georg Jensen har Rasmus en bred viden om fx datastrategi, Cloud, online Commerce og integrationsplatforme.

Moderator - Leading people
Kim Bryndum
Kim Bryndum er mangeårig COO i Inspari. Kim har ansvaret for konsulentforretningen i Danmarks ledende data consultancy med over 130 medarbejdere.

Moderator
Jens-Jacob Aarup
Jens-Jacob er CEO, stifter og partner i Inspari. Udover sin hverdag i Inspari har Jens-Jacob bestyrelsesposter i Frey, Bramidan og No Zebra.

Moderator - Leading business
Heino Vigsø
Heino Vigsø er CCO i Inspari. Heino står i spidsen for det kommercielle team og kontakten til virksomhedens vigtigste partnere. Heino kommer med 16 års erfaring inden for B2B, digitalisering og it-infrastruktur.

Moderator - Datapanelet
Rosa Ryberg
Rosa Ryberg har mange års erfaring som konsulent inden for it- og databranchen, heraf de seneste knap 10 år i Inspari.
Rosa er en passioneret og ambitiøs leder, der altid sætter mennesker i centrum. Og netop dette folder hun ud på Data Day '22 som moderator i Datapanelet.

Moderator - Leading business
Heino Vigsø
Heino Vigsø er CCO i Inspari. Heino står i spidsen for det kommercielle team og kontakten til virksomhedens vigtigste partnere. Heino kommer med 16 års erfaring inden for B2B, digitalisering og it-infrastruktur.

Moderator - Datapanelet
Rosa Ryberg
Rosa Ryberg har mange års erfaring som konsulent inden for it- og databranchen, heraf de seneste knap 10 år i Inspari.
Rosa er en passioneret og ambitiøs leder, der altid sætter mennesker i centrum. Og netop dette folder hun ud på Data Day '22 som moderator i Datapanelet.
Hvem står bag?
Inspari står bag Data Day '22.
Som det ledende data consultancy i Danmark transformerer vi forretningsdata om fra statisk viden til ægte handling. Vi hjælper virksomheder med at digitalisere, transformere, sætte nye dagsordener, erobre nye markeder og lære nye kompetencer.
Når du samarbejder med os, får du adgang til de absolut førende mennesker i branchen. Vi kender dine konkrete udfordringer og det særlige ved din forretning og industri – og vi er klar til at lede, træne og rådgive dine medarbejdere.
Find os her: